“International House –Tashkent”akademik litseyi 1993 yilda Toshkent irrigatsiya va qishloq xo’jaligini mexanizatsiyalash muhandislari institutida o’quv muassasasi sifatida paydo bo’lgan bo’lib, o’quvchilar o’zlarini shaxs sifatida his qilishlari va ularning potentsial imkoniyatlarini ochib berish uchun zarur shart-sharoitlarga ega bo’lishlari, birinchi navbatda, o’rta maktab o’quvchilarini qulay sharoitda o’qitishning yangi shakllari va usullarini izlash kabi imkoniyatlarni beradi.
Litsey tashkil etilgan dastlabki yillardan boshlab institut o’qituvchilari litseyda ishladilar.
O’zining 25 yillik faoliyati davomida litsey respublikada yuqori darajadagi bilimlarga ega bo’lgan, iqtidorli bolalarning barqaror soniga ega bo’lgan va oliy o’quv yurtlariga kirish foizi yuqori bo’lgan ta’lim muassasasi sifatida o’zini namoyon qildi.
Shunisi qiziqki, yillar davomida bitiruvchilar chet elning 126 universitetida tahsil olishdi.
Ushbu yaxshi an’analar ko’p yillar davomida saqlanib kelinmoqda. Yuzlab bitiruvchilar davlat xizmati (Tashqi ishlar vazirligi, Prokuratura, Vazirlar Mahkamasi, Prezident ma’muriyati, jurnalistika, ta’lim, biznes yuritish) sohasida, xalqaro tashkilotlarda ishlaydi.
25 yil ichida “International House –Tashkent”akademik litseyining 5000 dan ortiq bitiruvchilariga ega. Litsey barcha boshqaruv tuzilmalari faoliyatida uzviylik, o’zaro javobgarlik va har birining javobgarlik mezonini ta’minlash orqali ta’lim muassasasining o’ziga xos xususiyatlarini aks ettiradigan boshqaruv tizimini ishlab chiqdi. Bizning muvaffaqiyatimiz buni tasdiqlaydi.
Har yili litsey bitiruvchilari O’zbekiston Respublikasi va chet el universitetlariga kirishadi. Natijada oliy o’quv yurtlariga bitiruvchilarni qabul qilish darajasi o’rtacha 90-95% ni tashkil qiladi. Asosiy mezon – bu ta’lim muassasasi ta’lim faoliyatining barcha jihatlaridagi intizom va izchillik.
Jamiyatning boyligi asosan aniq bilim va ko’nikmalar bilan hosil qilinadi, uni asosan o’qimishli odamlar yaratadilar. Albatta, litseyda ikki yil o’qish akademik litsey o’quvchilarining oliy ma’lumotga ega bo’lish yo’lidagi ixtisoslashgan tayyorgarligidir. Bizning faoliyatimiz litsey hududidagi xonalarda, kommunikativ madaniyatda, iqtidorli o’quvchilarni rag’batlantirish va qo’llab-quvvatlashda qulay sharoitlar yaratishga qaratilgan.
O’qitish orqali biz o’zimiz o’rganamiz. Docento discimus
Ta’lim jamiyat tomonidan ta’lim muassasalari orqali amalga oshiriladi – va bu ongni, intellektual kompetensiyani, dunyoqarashni, madaniyatni shakllantirish jarayonida – o’z-o’zini o’qitish imkoniyati, va zamonaviy dunyoda, axborot maydonining kengligi – Internet mavjudligini inkor etib bo’lmaydi. Jasur bo’ling va o’zingizda donishmandni his qiling.
Donishmand har doim baxtli… O’qitish faktik bilimlarni tarjima qilish bilan cheklanib qolmasligi kerak, aytilganlar har doim ko’proq narsani anglatishi kerak, boshqa tushunarsiz bilim, ya’ni atrofimizdagi dunyoda qo’llanma va qo’llab-quvvatlash vazifasini o’tashi kerak.
Inter House dunyo miqyosida muhim bo’lgan ko’plab sohalarda yetakchilarni o’qitish, o’rganish va rivojlantirishda ustunlik qiladi. Men ishonamanki, Inter House bu – kichik dunyo, bu dunyoda har bir istiqomat qiluvchisi – o‘quvchi noyob bo’lgan joy.
Men o’quvchilarning bilimlaridan, o’zlarini qanday tutishlaridan, ular shu yoshda qanchalik ishonchli va mustaqil ekanliklariga qoyil qolaman.
Men yuqori malakali o’qituvchilarimizning, shuningdek mehribon va tushunadigan ota-onalarning muhim o’rni va ahamiyatini ta’kidlamoqchiman!
2. Sifatli ta’lim, kuchli o’qituvchilar tarkibi. Xorijiy etakchi universitetlar o’qituvchilarining ma’ruzalari.
3. Innovatsion ta’lim muhiti. WIFI zonasi. Butun litseyni har yili modernizatsiya qilish.
4. Talabalarning hamjihatligi. Do’stlik va qardoshlik muhiti.
5. Tadbirlar, bayramlar va ekskursiyalarning boy dasturi.