International House Tashkent litseyining 1-kurs o’quvchilari xalqaro ilmiy konferensiyada sovrinli o’rinlarni qo’lga kiritgani ma’lum bo’ldi. O’quvchilarni va ularning yutuqlari bilan tanishish uchun ularning o’qituvchisi A. M. Nigmatov bilan suhbatlashdik.
Mustaqil davlatlar Hamdo’stligida (MDH) tashkil etilgan xalqaro ilmiy-amaliy tanlovda taqdim etilgan 1af1-guruh o’quvchisi Ashurov Abrorning «Zamonaviy ta’lim tizimini rivojlantirish, oliy o’quv yurtlarida yosh kadrlarni sifatli inklyuziv o’qitishga bo’lgan talablar» xalqaro ilmiy-amaliy konferensiyasi doirasida olib borgan ilmiy ishlari, ijodiy g’oyalar, takliflar va yechimlar ilmiy kengash tomonidan ko’rib chiqilgan va bir ovozdan ma’qullangan.
Ashurov Abrorga tantanali ravishda «O’z kasbining fidoyisi» esdalik nishoni, sertifikat, minnatdorchilik xati, shuningdek qimmatbaho sovg’alar topshirildi.
Shuningdek, Rajabov Timurbek va Alikulov Akbarshoh «TIQXMMI» MTU o’qituvchisi va «IHT» litseyi Nigmatov A. M. rahbarligida «Journal of universal science research» xalqaro ilmiy jurnalida chop etilgan «Intelligent pump unit control system»mavzusida ilmiy maqolalar yozdilar. Shu munosabat bilan o’quvchilar qimmatli sovrinlar va maqolalar nashr etilishini tasdiqlovchi diplomlar bilan taqdirlandilar.
Batafsil ma’lumot olish uchun litsey o’qituvchisi Aziz Maxkamovichga bir nechta savollar berdik, u bunday natijalarga erishishda o’z hissasini qo’shganligini alohida ta’kidlab o’tish joiz.
Xayrli kun! O’quvchilaringizni tanlovga qanday tayyorladingiz?
Biz qo’shimcha darslar o’tkazdik, adabiyot bilan ishladik, qiziqarli ilmiy tadqiqotlarni topdik va o’rgandik va bilimlarni mustahkamladik. Usullar va yondashuvlar xilma – xil edi, ammo bitta maqsad qo’ydik -tanlovga iloji boricha yaxshiroq tayyorlanish!
O’quvchilaringizning tanlovda muvaffaqiyat qozonishida sizning qo’llab-quvvatlashingiz va ustozligingiz qanday rol o’ynadi?
Men o’quvchilarimga fan bilan qiziqishlari, mutaxassislikni o’rganishga yordam berdim, loyihalarni qanday yaratishni o’rgatdim va har doim ular bilan birgalikda barcha masalalarga yechim topdik.
Kelajak uchun rejalaringiz qanday?
Biz o’quvchilarimiz bilan ishlashni davom ettiramiz va yangi vazifalar va maqsadlarni belgilaymiz. Umid qilamanki, ularning keyingi yutuqlari yanada yorqinroq bo’ladi. Men jonkuyar o’qituvchi bo’lganligim uchun har doim har bir talabamning hayotida maksimal natijalarga erishishini ta’minlash uchun harakat qilaman.
O’quvchilarni ilm-fan va ilmiy tadqiqotlarga qiziqtirish uchun qanday usul va yondashuvlardan foydalanasiz?
Men ko’proq amaliy mashg’ulotlar olib boraman va turli xil ishlanmalar va loyihalarni aniq qo’llayman.
O’quvchilaringizning ilm-fan va ta’lim sohasidagi o’tmishdagi yutuqlari qanday?
Aksariyat o’quvchilar turli xil STARTUP tanlovlarda g’olib bo’lishgan, Olimpiada va respublikaning davlat stipendiatlariga aylanishgan. Shuningdek, innovatsion ishlanmalar bo’yicha xalqaro tanlovlarda g’olib chiqishgan.
Tanlovda muvaffaqiyat qozonishlariga yordam bergan g’olib o’quvchilar qanday fazilatlarga ega edilar?
Bilimga intilish. Yigitlar ishning boshidanoq taslim bo’lmasdan faqat oldinga intilishdi.
Mamlakatimizda ilm-fanni rivojlantirish istiqbollarini qanday ko’rasiz?
Ilm-fan sohasida juda jadal o’sish va taraqqiy etmoqda.
Maqolamiz sizga mamnun keldi degan umiddamiz!