2019 yil 9 sentyabr kuni MGIMO litsey sinflari o’quvchilari, ularning ota-onalari, o’qituvchilari bilan Gorchakov nomidagi MGIMO litseyi direktori Roman Igorevich Kotov bilan uchrashuv bo’lib o’tdi. Sana tanlanganligi tasodif emas edi, chunki sentyabr oyining boshlanishi o’qish allaqachon qizg’in bo’lgan va ish kuchaygan davr. Uchrashuv joyi «International House-Tashkent» akademik litseyi bo’lib, uchrashuvning maqsadi talabalarning yuqori natijalarga erishishlari, o’qituvchilarning ish rejasini belgilash va o’quvchilarni keyingi 2 yil uchun mo’ljallangan dastur bilan tanishtirish edi.
Ushbu tadbir litseyning faollar zalida yig’ilgan talabalarga R.I.Kotovning kirish so’zlari bilan boshlandi. MGIMO qoshidagi litsey sinflarining ikkita guruhi noyob ekanligi ta’kidlandi, chunki ular ikki tomonlama sertifikat dasturining birinchi ishtirokchilari bo’lishdi. Shunday qilib, ularga ikkita dasturni – o’zbek va rus tomonlarini va natijada o’z tengdoshlariga nisbatan raqobatdosh ustunliklarni egallashga imkoniyat yaratildi.
Bolalarni yaqinlashib kelayotgan qiyin, ammo aql bovar qilmaydigan qiziqarli yo’lda yangi yutuqlar bilan ilhomlantirish uchun R.I. Kotov Gorchakov MGIMO litseyi imtihonida eng yuqori ball to’plagan va barcha talablarda eng yaxshi bo’lgan bitiruvchilar haqida gapirdi, bu ular uchun eng ko’p imkoniyatlar eshigini ochiladi. Taqdimot davomida talabalar va R.I. Kotov o’rtasida suhbat bo’lib o’tdi, u nafaqat ma’lumot va ma’rifiy xarakterga ega, balki zalda do’stona va ishonchli muhit yaratdi. Gorchakov litseyi direktori yakunida yigitlarga omad va zo’r natijalarni tilab qoldi.
Vazifalarni samarali amalga oshirishni rejalashtirishning navbatdagi bosqichi TIQXMMI «International-House Tashkent» akademik litseyi rahbari – Alisher Xasanovich Tillaev va Gorchakov nomidagi MGIMO litseyi direktori – Roman Igorevich Kotov, shuningdek «International-House-Tashkent» akademik litseyi ma’muriyati va o’qituvchilari ishtirok etdilar.
Uchrashuv davomida o’quvchilarning maqsadlarini aniqlash, mutaxassisliklar bo’yicha imtihonlarga tayyorgarlik ko’rish tartibi, ikkala litsey o’qituvchilarining maksimal unumdorligi bo’yicha birgalikdagi faoliyati va texnik jihatlarga oid tafsilotlar ko‘rib chiqildi, bu qiziqarli jarayon o’quv spektrini yanada kengroq qilishga yordam beradi. R.I. Kotov ta’kidlaganidek, bolalar endi qaysi universitetlarga kirishni rejalashtirishlarini aniqlash juda muhimdir. Oxir oqibat, talabalar, o’qituvchilar va murabbiylarning tanlovi to’g’risida bilish, maqsadga bosqichma-bosqich erishishda ularga malakali ravishda yordam berishi mumkin. Uchrashuv yakunlariga ko’ra, belgilangan vazifalarni amalga oshirishni tezda davom ettirishga qaror qilindi.
Tadbirning yakuniy qismi R.I. Kotov tomonidan o’tkazilgan ota-onalar yig’ilishi bo’ldi. Ota-onalar dastur va kelgusi rejalar, xususan, bolalarni MGIMO Gorchakov litseyida amaliyot o’tash bilan tanishdilar. 2019-2020 o’quv yilida 4 kishilik mini-guruhlar bir haftadan ko’proq vaqt davomida mashg’ulotlarda bo’lish uchun bir-birlariga muvaffaqiyat qozonishadi. Shuningdek, R.I.Kotov o‘quvchilarga «ikki o’quv yurtining bir qismi» ekanliklarini va ularning zimmasiga katta mas’uliyat yuklanganligini, bunga dosh berish uchun ularni qo’llab-quvvatlash kerakligini, hech kim o’z oilasidan yaxshiroq narsani uddalay olmasligini aytib o’tdi. Talabalarning kundalik mashaqqatli mehnatining natijasi bilim va yuqori ball bo’lib, shubhasiz ular uchun o’z hayotining yangi bosqichiga yo’l ochadi, u yerda o’z sohasining yuqori malakali mutaxassisiga aylanib, eng yaxshi universitetlarda kasbiy mahoratga ega bo’ladi.